دریاچه ولشت

تعطیلات خرداد نمک آبرود رفتیم . در مسیر از دریاچه ولشت بازدید کردیم . من خیلی وقت بود که دوست داشتم دریاچه را ببینم ولی همیشه که شمال می امدیم از ترس اینکه گرفتار ترافیک نشویم جایی توقف نمی کردیم و تخته گاز در حرکت بودیم . ولی این دفعه چون چهارشنبه صبح راه افتاده بودیم جاده خلوت بود و ماشین را به سمت دریاچه کج کردیم. دریاچه ولشت در 2 کیلومتر پس از مرزن آباد به سمت چالوس است . یک جاده خاکی با شیب تند . بعد از گرفتن ورودی و دادن کیسه مخصوص زباله به دریاچه رسیدیم .

دریاچه ولشت یکی از دریاچه های آب شیرین ایران این دریاچه به ابعاد ۴۰۰ در۶۰۰ متر و عمق بیش از 40 متر است . میحط بسیار آرام و دلچسبی داشت . تمام افراد با کلی امکانات آمده بودند چادر ،‌گاز پیک نیکی ، قایق بادی ، قلاب ماهیگیری ، بساط کباب ...... . بعضی ها خانوادگی بودند بعضی ها هم مجردی.  قایق ها هم برای سوار شدن کرایه میدادند ولی بعضی هم خودشون قایق های بادی داشتند.

ما که چند ساعتی اونجا نبودیم ولی مکان خوبی برای سفر یکروزه یا آخر هفته می تونه باشه.

بعد از جاده عباس آباد به نمک آبرود رفتیم . جاده بسیار دیدنی و قشنگی بود.

مژده

طبیعت زیبا و دیدنی داره[پلک]

فریار

مارکوپولوی من همیشه به گردش

آبی

حدود 7 سال پیش وقتی که هنوز اسم دریاچه ولشت بزرگ نشده بود ، با مشقت فراوان ازش دیدن کردیم.جاتون خالی.شنیدم که دور و برش زیاد ساخت و ساز شده و دیگه بکر نیست. شادزی[لبخند]

مرتضی

سلام.باز هم یک سفر دیگه.باز هم یک سفرنامه جمع و جور و خلاصه.[گل].راستی ما سر می زنیم شما سر نمی زنید این رسمش نیستا[ناراحت]

صادق - گردش در طبيعت ايران

اولين بار سال 77 به ولشت رفتم به اتفاق سه تن از دوستان چادر زديم ولي از كثيفي و هواي نه چندان جالبش، آخرين باري شد كه به آنجا رفتم اميدوار در اين سالها وضعيت زيست محيطي منطقه بهتر شده باشد هرچند كه خيلي جاي اميدواري نيست